Totalt antall sidevisninger

20 januar 2015

The Woodlands!

Fra onsdag til torsdag hadde vi en overnatting i The Woodlands som ligger en times kjøretur nord for Katy og Houston. Bjørnar dro kl 06.00 sammen med en kollega og Leonora og jeg kjørte egen bil noen timer senere. Jeg hadde bare vært i Woodlands en gang før. I fjor sommer på Lionel Richie Konsert i fantastiske Cynthia Wood Mitchelle Pavillion sammen med mine foreldre.

Vi startet med innsjekk på fantastisk flotte The Woodlands Resort- and conference center og etter en kjapp tur innom rommet hadde jeg lovet Leonora å gå på Mc.Donalds. "Ka mc donalds e for någe mamma?" "happy meal, det har eg aldri spist før!"  Heldigvis har ikke Leonora blitt noe junkfood ekspert over here, og den ene gangen på mc donalds i Sandnes i 2013 var visst glemt 😉 Hun kom fornøyd hjem og fortalte pappa at hun hadde vært på "Mc Donut" og spist yoghurt og en hamburger inntil hun traff på dobbelt lag med sylteagurk på midten.. "Eg e mette for hamburger nå mamma!" haha, jeg måtte le! Know that feeling 😂


Etter litt mat prøvde vi oss på The Childrens Museum. Fantastisk for ungene, men som i San Antonio var også dette museet noe gammelt og litt utdatert synes jeg. Videre ble det en rolig ettermiddag og kveld på hotellet. Dette er nok en nydelig plass om sommeren, med flotte bassengområder, vannsklier og golfbane. Nå var Leonora eneste unge så vidt vi kunne se, og hotellet var fullt opp med kurs og konferansedeltakere.
Gøy på museum!

Leonora i utkledningsskjørt :D


Dessverre litt for kaldt for bading :( 


Torsdag hadde vi en rolig morgen før vi utforsket handle- og sentrumsområdet i The Woodlands. Vi spiste lunch med Bjørnar (som hadde hatt presentasjon for 90 mann denne formiddagen👏) før vi satte oss i bilen og kjørte tilbake til Katy alle tre 😊

Shopping i koselige The Woodlands


Leonora stiller opp og spør om å bli tatt bilde av :D 


Sightseeing!

Litt handling i en Italiensk/spansk/fransk inspirert oljebutikk. Nå skal det bli godt med pizza med gode oljer fremover :) 



GØY med karusell!


 Litt babyrominspirasjon fra potterybarn kids 😊


Leonora ville gjerne ha dette jenterommet!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar